Сонымен, контекстік жарнама

Сонымен, контекстік жарнама

Жақсы ойластырылған контекстік жарнама - жарнамалық науқанның тек 50% -ы, қалған 50% сізге байланысты. Мәтінмәндік жарнама сізге клиенттің қоңырау шалуына кепілдік береді, содан кейін бәрі баға, қызмет сапасы жағынан бәсекелестіктен гөрі клиентке жақсырақ шарттар ұсына алатындығыңызға байланысты.Біздің тәжірибе бойыншы әңгіме айтып берелік. Компания аттарын жарыйа етпей, тек А және Б деп ауыстралық. Екі ұялы телефон сататын интернет дүкендері А және Б бір айда бізге контекстік рекламаға тапсырыс береді.
Сонымен, жарнамалық науқандар басталғаннан кейінгі бірінші ай өтті (Google AdWords және Yandex Direct-те іске қосылды). А дүкені 50% -ға өскен сатылымдарға қанағаттанды. Бірақ Б дүкенінде жағдай мүлдем нашар болды. Олар нашар дамыған жарнама компаниясы туралы шағымдармен бізбен байланысты. (Бюджет пен сауда-саттық стратегиясы ұқсас болды). Біз В және А дүкендерін талдау нәтижесінде: «Б» дүкені «А» дүкенімен салыстырғанда 15-20 пайызға заттарын қымбатқа сатқан, осының нәтижесінде олардың сатылымы өскен жоқ.
Мысалы, жаңа смартфон сатып алғысы келген клиент не істейді? Ол интернет бойынша іздеп, не көреді? Бір затты әртүрлі дүкенде әртүрлі бағамен сатады. Әрине, осыдан кейін, кез-келген адам арзан ұсыныс іздей бастайды.
Осы тәжірибеге сүйене отырып, біз сіздің бизнесіңізге талдау жасаймыз және соған сүйене отырып, баға белгілеу және түрлі акцияларды өткізу бойынша кеңес береміз.